Noe jeg aldri har kunnet gjort før.

 

 

 

Tenk at jeg har kunnet sette en regning på forfall i morgen med et smil, det er faktisk en god følelse og jeg har også lagt en til til forfall den 27 mai.

 

Og det skal jeg gjøre så fort jeg får en regning nå så skal jeg legge dem inn på forfalls datoer slik at jeg slipper og tenke mer på dem, og bevise ovenfor både kreditorer og min familie at jeg kan styre med regningene mine selv trenger ikke å få spørsmål fra dem om jeg har betalt regningene mine. For det spørsmålet har jeg fått mer enn en gang, for bare en måned siden så hadde jeg ikke muligheten til å gjøre det på denne måten. Nå har jeg en egen regningskonto som jeg setter inn et fast beløp i uka så jeg har til alle mine utgifter, som ikke går på min forvaltning som legeregninger og noen gamle regninger som jeg har fått avdragsordning på.

 

Jeg har bare en ting og si til dere alle som kanskje har trøbbel med å få betalt hele regningen dere får ring til dem du får regningen fra og spør om en avdragsordning, de hjelper dere gjerne så dere får ordnet opp i stedefor og ikke betale noe i det heletatt så det går til innkasso for da blir den fakturaen mye høyere enn den opprinnelig er da blir den enda vanskeligere og få gjort opp.

 

Jeg veit at noen mener jeg er for åpen og ærlig på bloggen min men det er vel min sak.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Se der, ja, nå er du jo riktig flink. Jeg har alltid vært pinlig nøye med regninger. Vokste opp med en far som alltid sa: Regningene først, så får man leve på det som er igjen. Og er det ikke noe igjen, vel, da får man suge på labben til man får penger igjen” . Så hadde jeg en bestemor med minstepensjon, og hun var ekstrem flink med økonomien sin, selv om hun ikke hadde store inntekten. Jeg fikk det vel inn helt fra barnestadiet. Det hjelper jo godt. 😁

      1. Jeg har ikke hatt en slik situasjon, for vi måtte suge på labben før regningene var betalt. Mamma var alene med oss og hadde en uføretrygd og klare alt. Så jeg lærte aldri,jo nå har jeg jo lært å prioritere utgifter først så må man jo ha mat og spare så mye som mulig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg