Noe dere kanskje ikke viste om meg. Dag 20.

 

 

 

I dag skal jeg ta for meg ting som gjør meg faktisk redd, ja nå kan du sikker lure en liten stund.

 

Jeg er faktisk velig høyderedd ja noen vil nok si at det ikke er noe å være redd for, men jeg får faktisk panikk når jeg må opp i høyden. Er mange ganger å stå på en stol hvis jeg må skifte lyspære, høres sikkert dumt ut men slik er det bare er nesten slik at jeg burde ha alt i nå høyde når det gjelder slike ting.

 

Er faktisk så ille i mange tilfeller at jeg burde holde meg på bakkeplan, holder meg i teppekanten når jeg ligger på gulvet haha.

 

Er det noe du er redd for for eksempel høyder?

 

Lag deg en kjempefin kveld og natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Jeg har høydeskrekk, og får panikk og blir skikkelig kvalm. Bruker en trapp for å sette i en lyspære, for jeg kan holde meg fast. Blir fysisk dårlig av å se på tv når 71 grader nord folk klatrer på høye fjell og man ser hvor bratt det er. Blir verre for hvert år. Ha en fin dag, og klem til deg fra meg.

      1. Bruker gardintrapp for å skifte lyspære men det er ikke noe jeg gjør frivillig det er for at jeg må. Det går greit å se på at andre klatrer og styrer på tv og på bilder det gjør meg ingenting for da er jeg ikke fysisk til stede og må gjøre det selv.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fobier er ramme alvor for dem som har det. Noen er redd for edderkopper, noen fugler, mørkredd, redd for hunder, katter eller mus. Har høydeskrekk selv. Det vil si jeg kan klatre ganske høyt, men det er ikke noe vits i. Jeg får ikke gjort noe der oppe, for jeg må holde meg fast med begge hender.

      1. Det med fobier er ikke enkelt å hanskes med nei. Det er mye man kan ha fobier for jeg har for slanger/orm og mange andre krypdyr, å ikke minst høyder og mørket men det har jeg blitt bedre på det med mørket.

        Jeg også får ikke gjort noen ting når jeg skal gjøre noe i høyden holder meg fast med ett jerngrep uansett hvor høyt det er.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg har også veldig høydeskrekk, får ikke gjort stort i høyden enn å være livredd , og holde meg fast med begge hender 🙂 prøver å unngå høyden ja. Ha en fin dag. Klem fra meg

      1. Jeg prøver og unngå høyder så mye som mulig, er ikke alltid mulig å unngå det helt det går jo ikke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg