Noe dere kanskje ikke viste om meg. Dag 18.

 

 

 

I dag skal jeg ta for meg ett tema som har vært veldig sårt for meg, ja det er at jeg mer eller mindre har vært mobbet. Ja såpass at jeg faktisk har fått lavt selvbilde og er sikker på at jeg ikke gjør noe som er bra nok, har blitt noe bedre med årene men det henger med meg enda.

 

Er mange ganger jeg har skrevet ett innlegg her på bloggen som aldri har sett dagens lys, for jeg syntes det ikke er noe å poste uansett så jeg har slettet det rett før det skal ut. Har blitt litt bedre der også men jeg veit ikke om det er noe vits i å gjøre dette innlegget synlig, men jeg gjør det uansett for dette har noe med temaet og gjøre.

 

Det er mange ganger jeg får det for meg at jeg tar for mye plass, eller tar plassen til andre her i livet. Da blir det til at jeg går igjen fra det jeg sulle ha gjort for jeg vil ikke være i veien for noen, har jo alltid hørt at jeg er både stygg og dum så jeg har ikke noe der og gjøre. PS det var mens jeg gikk på skolen jeg fikk høre det men det henger jo med meg enda så jeg går ett annet sted for ikke å være i veien for noe.

 

Har dere noen gang følt på mobbing stille eller aktiv mobbing?

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg