Noe dere ikke viste om meg. Dag 16. Innlegg som jeg aldri vil glemme.

 

 

 

Jeg er bare ett enkelt menneske med store følelser, ja derfor så skal jeg ta for meg ting som og innlegg som gjorde meg virkelig rørt til tårer. Ikke bare en gang men igjennom hele innlegget, det var det første innlegget jeg leste på kokkejævels blogg. Det var det innlegget han skrev om da han mistet sønnen sin, det var ett innlegg som satte livet i perspektiv har aldri grått så mye som da jeg leste det innlegget. Han skrev jo så dypt om hvordan sine følelser og beskrev alt så veldig dypt og inderlig, ja så dypt at du følte at du var tilstede han var en som virkelig kunne få folk med seg inn i hans univers på godt og vondt.

 

Hva er det innlegget som du husker best og hvorfor?

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Enig! 💖 Kokkejævel hadde flere innlegg som rørte meg dypt inn i hjerterota!!
      Jeg glemmer heller aldri innlegget hvor Kristin Gjelsvik skrev at hun var gått konkurs (Styleconnection), når hun skrev at hun var meldt til barnevernet fordi de ville la sønnen vokse opp med et vegetarisk kosthold, og også når mamma til Michelle skrev at hun var meldt til barnevernet fordi folk mente at hun hadde det for RENT hjemme/at hun vasket for mye/at huset så ut som et hjem i en utstillingskatalog-og at barna derfor sikkert ikke fikk lov til å leke, at rommene deres så ut som utstillingsrom og at hun dermed var en dårlig mor. Disse innleggene rystet meg slik at jeg enda husker dem godt

      1. Ja han hadde mange flere innlegg, det er mange jeg også husker veldig godt og aldri kommer til å glemme. Jeg glemmer heller aldri det at Kristin Gjelsvik og Anna Rasmussen ble meldt til barnevernet for disse tingene, helt fremmede mennesker som ikke kjenner dem som de sender slike meldinger til barnevernet på. Kan ikke forstå at folk kan sende en bekymringsmelding til barnevernet på grunn av noen bilder på en blogg eller en uttalelse på en blogg, de kjenner dem jo ikke disse personene personlig de er jo bare lesere av bloggen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg