Noe dere ikke viste om meg. Dag 10

 

 

 

I dag skal jeg ta for meg den første sykehus innleggelsen min, jeg tar ikke for meg den aller første for det var den gangen jeg ble født og den husker ikke jeg så mye av. Men den første jeg husker har ikke vært innlagt på sykehus så veldig mange ganger, men min første jeg husker sånn litt fra var da vi hadde vært på ferie og jeg fikk veldig trøbbel med magen klarte ikke holde noe av det jeg spiste. Jeg var 12 år og var veldig syk spiste litt og det kom ut igjen i alle retninger, de fant ikke ut hva det var men mente det var en sommer infeksjon i mage tarm det er i allefall det min mor har skrevet i dagboka for det året på sommerferie månedene.

 

Å noen uker etter den økta der så turte jeg ikke spise for jeg trodde jeg skulle bli dårlig igjen, og det gikk som det gikk jeg raste ned i vekt enda jeg ikke hadde behov for det var jo bare skinn og bein fra før ja tro det eller ei jeg veide ikke mer enn19 kilo på det verste å ja jeg var jo bare 12 år men det er jo for lite det veit jeg nå.

 

Hvordan var din aller første sykehus innleggelse?

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Huff!😱Det hørtes ikke bra ut.
      19 kg er lite for en 12-åring.
      Jeg var 4 år første gang jeg var innlagt på sykehus og da fikk ikke foreldrene lov til å være med, så mamma måtte reise hjem igjen. Det var alt annet enn hyggelig.
      Ha en fin søndagskveld!🤗

      1. Ja det var utrolig lite og det var starten på min sykdom spisevegring som det het den gangen. Ja det kan ikke ha vært mye moro for din mor og måtte reise fra deg på sykehuset alene, du var nok både syk og redd der du var alene huff den gang da var det ikke enkelt å være barn og syk og ikke for foreldrene heller som måtte bare overlate deg til fremmede. Jeg var heldig med den at mormor jobbet på sykehuset, så om ikke mamma hadde fått lov til og bli hos meg så gikk det greit.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Første gang jeg var lagt inn på sykehus ( foruten mine to fødsler) var i 2018, 53 år gammel. Jeg hadde en stor svulst bak knehasen som måtte opereres bort. Det var 9 nervepirrende måneder fra besøket hos fastlegen og til operasjonen. Jeg fikk ikke vite før etter operasjonen at svulsten var godartet selv om fastlegen purret på gjentatte ganger. Systemet jobber tregt. Det gikk heldigvis bra.

      1. Huff ja det er ett tungrodd system som er veldig tregt jammen godt det ikke var noe vondt i den svulsten. Takk for at du delte denne historien for det er sikkert mange som opplever sykehussystemet som veldig tregt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg