Nei nå får jeg finne senga her.

 

 

 

Det skal bli deilig og finne senga her er sånn godt sliten og faktisk veldig trøtt, så nå skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene å komme meg raskt inn i drømmeverdenen. Så jeg kan våkne frisk og opplagt i morgen, med mye inspirasjon til nye innlegg i morgen for det kan jeg faktisk trenge.

 

Jeg elsker jo bloggen min så den må jo ha påfyll hver dag og da må det jo være noe og skrive om, det er jo noen dager som man ikke klarer og finne noe og skrive om men i mitt tankefulle liv så kan det bli noen innlegg av det. Jeg bruker tankene mine til noe positivt, og livet mitt er faktisk ikke så kjedelig som jeg selv har trodd.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg ble overrasket over at jeg var kommet så høyt som på plass 46 med så mange som 557 sidevisninger, men jeg tror ikke at jeg klarer å komme høyere enn det. Det er det høyeste jeg har kommet noen gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg