Nei nå får en kalle en dag for en dag.

 

 

 

 

Nå er jeg så sliten og trøtt så jeg får kalle en dag for en dag, for nå orker jeg ikke mer så jeg får legge meg på lading. Håper jeg får noen timer på øyet i natt også for det trenger jeg akkurat nå, er litt usikker på om jeg får en hel natt med søvn som forrige natten. Men behov for er noe annet enn det en får i løpet av natten, så man får bare vente med å summere opp fram til i morgen tidlig.

 

Så nå skal jeg kneble den støle beinhaugen ja jeg er støl etter trening, jeg har trent hjemme i dag for jeg hadde ikke lyst til å gå på treningssenteret i dag for jeg var redd for at folk skulle se hvor lite jeg klarer før musklene mine sier nei takk til mer trening.

 

Nei nå får jeg komme meg tilbake til hva dette innlegget skulle handle om  og ikke rote meg helt bort i alt annet, ja for nå rotet jeg meg langt borte i forhold til det jeg startet med.

 

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Utrolig fin blogg!! Veldig god til å skrive å interresante innlegg.Skal følge deg fast framover. Gleder meg ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg