Nei nå er det vel bare igjen og se om lakenskrekken har sluppet litt.

 

 

 

 

Nei nå er jeg trøtt nå men man må se om lakenskrekken har sluppet litt, har slitt med det noen dager nå er så trøtt at jeg stuper omtrent men så fort jeg treffer lakenet så er jeg lys våken og får ikke sove. Man sovner ikke om dagen man svimer av på grunn av utmattende sliten og varmen hjelper ikke til akkurat, men nå som det har regnet i hele dagen og har ikke hatt temperaturer så mye over 20 grader i dag. Så da er det ett håp om å få sove kanskje en time eller to mer kan jeg vel ikke forlange for jeg vil ikke virke storforlangende heller.

 

Så nå er det vell på tide å finne senga og kneble beinhaugen, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og håpe på litt søvn.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg