Nei nå er det på tide med litt mat her .

 

 

 

 

Det skal bli godt med litt mat og den skal snart settes i i komfyren for steking nå, jeg har laget meg en hjemme laget pizza med mye rester av det jeg hadde til middag i går og litt annet som fisk og friske grønnsaker. Jeg veit at den blir god for jeg har laget den ofte til og med til barn og de syntes den var kjempe god, kan jo være at de bare sa det for ikke å såre men det tror jeg ikke for dette var unger som var utrolig kresene og spiste ikke hva som helst.

 

Ja nå er den satt i ovnen så nå får jeg følge med så den ikke blir svidd for da er den ikke god, har faktisk nesten ikke klart å få i meg mat i dag for det har vært så inn i hampen varmt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg