Nei jeg som skulle være positiv på bloggen, er ikke alltid man kan det.

 

 

 

Jeg klarer ikke å være positiv i dag på bloggen, for dagen i dag har vært ett rent helvete psykisk. Har ikke hatt lyst til å skrive noe før nå bare fordi jeg har hatt en dårlig dag, rett og slett så har de dårlige tankene om meg selv vært sterkere enn jeg hadde ønsket.

 

Jeg har hatt tanken som har vært sterkest er den at jeg ikke er flink nok til noen ting, og ikke bra nok har vært sterkere enn noe annet. Jeg veit at jeg lovet å være positiv på bloggen men livet er faktisk ikke bare positivt og en dans på roser, så dere får ta det som det kommer for mitt liv er i alle fall ikke bare bra og kjempefint. Har prøvd å lage meg en fin dag men det endte i tårer, for jeg fant ikke noe som var fint i dag. Så da er det bare å håpe at morgendagen blir bedre for da er det helg, dette var en helg jeg faktisk hadde gledet meg til for da skulle jeg bruke dagene bare på meg selv men nå lurer jeg på på hva.

Å slik går da dagene så nå kan det bare gå oppover sakte med sikkert.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Det fine med slike dager er at de går over. Du er en god person, så tillat deg selv å ha en drittdag eller flere uten å ha dårlig samvittighet for det. Vær snill med deg selv, og snart får du en fin dag som du kan nyte. I mellomtiden sender jeg deg en klem og et ønske om at morgendagen blir starten på en god helg❤️

      1. Ja og så kan det bare gå oppover igjen, til det blir en god dag eller 10.

        Takk en må jo bare ta dagene som de er og gjøre det beste ut av dem, er jo ikke noe annet å gjøre.

        Helgen kan være bra å ha for å jobbe seg igjennom det, gå turer og si hei til noen du veit har det verre enn seg selv.

        Ønsker deg en riktig god kveld/ natt når den kommer også en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er hardt arbeid å jobbe seg gjennom dårlige dager og fastgrodde tankespor. Men du klarer det!
      Ønsker deg en skikkelig god helg.
      Klem.

      1. Ja det er hardt å jobbe seg igjennom dette , jeg skal klare det for det er ikke noe moro å ikke ha det bra.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Nei, livet er ikke bare solskinn, ikke for noen egentlig. Men noen sliter mer enn andre. Håper denne dagen blir bedre, og at du finner noe å glede deg over. Jeg tenker ihvertfall at av og til har man lov til å ligge på sofaen og synes synd på seg selv, men det er viktig at man ikke blir liggende der for lenge.
      En klem kommer her til deg

    4. Er vanskelig og være positiv hver eneste dag. Man har sine opp og nedturer. Sånn er det bare. Håper det føles litt bedre når du har fått en god natts søvn. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er vanskelig det, ja alle har det med opp og nedturer. Ja kanskje litt men ikke mye bedre i dag så jeg får se hva dagen bringer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg