Når jeg nå har tatt grep og sluttet og røye så har jeg lyst å bevilge meg noe.

 

 

 

 

Ja i morgen som det er meldt dårlig vær igjen har jeg planer om å bevilge meg eller unne meg en kafe tur, en kaffe kopp ute på kafe alene er lenge siden jeg har kunnet unne meg.

 

Kall det en feiring at jeg har klart å slutte og røyke og har begynt å spare, ja jeg sparer til en tur jeg gleder meg til.

 

 

Jeg pleier ikke unne meg noen verdens ting utenom mat, mat må jo alle ha til og med meg har høyna matbudsjettet med 50 kroner i uka og det går helt fint med 350 kroner i uka går fint.

 

 

Er det feil å ta grep om sin egen økonomi og fortelle om det, noen mener helt sikkert at det er det. Mitt liv har ikke alltid vært enkelt og det er det ikke nå heller, psyken er jo ikke helt på plass men det får vel jeg ta meg av nå. Veit ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, finner vel ut av det til slutt for hjelp av det offentlige psykratrien dyrt med å måtte gå til det private så psykologen jeg gikk til ble altfor dyrt i det lengste.

 

 

Nå skal jeg se på fotball det er semifinalen mellom Spania og Frankrike, jeg håper på at Spania vinner heia Spania sier jeg da.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld .

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
      1. Det skal jeg gjøre i morgen, er ikke noe gøy å gå langtur i styrtregn som det er meldt i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg skal på en kafe som man har god utsikt til gata, sitte der inne og se folk springer beina av seg for å komme i ly for regnet ja det er gøy og se på.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ja, kos deg med kaffebesøk. 🙂 Her er det spådd både regn og torden i morgen, ikke noe glad i torden, det vet jeg ikke du er heller.
      Ha en fortsatt fin kveld.

      1. Det skal jeg gjøre, det er meld mye regn huff jeg hater torden håper det ikke blir torden.

        Ønsker deg en fin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg skulle gjerne sett handlelista di for en uke ,jeg er også alene og bruker langt mer enn det i uka/mnd.Hvordan er det mulig å leve på 1400 i mnd på mat?hva spiser du?

      1. Jeg kjøper alltid det billigste brødet og alle andre varer, first prise og halvprisvarer. Jeg spiser allsidig mat mye fisk som jeg fisker selv, litt kylling og lite kjøtt mye grønnsaker og da kjøper jeg det billige som ikke er så fine som koster 9 kroner kiloen mye bra.

        Ønsker deg en fin kveld og god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Når man har slutta med røyken og da er kafe tur en fin belønning å gi seg selv. Kos deg og nyt. Jeg så fotball kampen og Spania slo Frankrike. Da har vi å glede oss til finalen.
      Bra at du finner god og sunn mat. Pleier å kjøpe brød og det er 2 for 1 på Spar hver mandag. Skjærer de opp og legger det i fryseboksen. Men mye First price varer har blitt veldig dyrt. Fant karbonade deig i billigdisken, og putta det i frysa. Til og med melk.Skal bake kanelsnurrer. Klem til deg fra meg.

      1. Det ble en kjapp tur på kafe en kopp kaffe og så hjem og under dyna, feber og vond hals ikke corona har testa bare en vanlig forkjølelse. Ja heia Spania ja gleder meg til finalen nå sitter jeg og ser på hvem de skal møte England eller Nederland.

        Pleier alltid og kjøpe brød fra dagen før for de er til halv pris, er alltid sund mat til halv pris kjøper også vegetar mat for halv pris. Noe av first prise varene er blitt veldig dyre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg