Nabo som må bråke er ikke noe god butikk.

 

 

 

Vi har en nabo her som bråker som ett helvete, han kjøpte leiligheten under meg for over to år siden. Nå har den stått tom i nesten et år bare liv når de skal feste og bråke, de to siste ukene så har han pusset opp og det har han gjort over to år nesten tre helt på tryne spør du meg.

 

Hadde han satt alle kluter til så kunne han vært ferdig for over ett år siden etter som han er snekker av yrke, for det er en til som strippet hele leiligheten og flyttet inn litt over et halvt år og han var ikke snekker av yrke han var elektriker og det gjorde han helt alene på seks måneder.

 

Greit at han pusser opp men etter hvert som han banker høyere og det støyer så skrur han som er med opp musikken der nede, for meg er den musikken bare mye stø det er ikke musikk det de karene der nede spiller høre bare dunk dunk ingen melodi. Kalles dette musikk jeg kaller det støy.

 

Elvis blir nervøs av slikt bråk, jeg forstår han veldig godt jeg blir bare irritert og det går jo ikke å si noe til han for han åpner ikke døra får bare håpe han gir seg til klokka ti for da står det i husreglene her gjør han ikke det så får man jo bare skrive en klage som jeg har måttet gjort før på han etter en hel natt med festing med høy musikk og annen støy.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg