Nå takker jeg for i dag, og riktig god natt.

 

 

 

Er ikke store måneskinnet nå her er det overskyet men dette var det bildet som passet best til dette innlegget, for uansett hvor mørkt det er så er det alltid lys i sikte ja nå er snart natten her.

 

Jeg håper bare jeg får ei god natts søvn, det veit jeg ikke før i morgen tidlig hvor god natts søvn jeg fikk. Men uansett så er jeg trøtt som ei strømpe og bare håper det hjelper litt på nattesøvnen, det er ikke brått sikkert for det er når jeg legger meg at alle tankene begynner og komme i bevegelse og den karusellen er ikke enkel å få stoppet.

 

Lag dere en kjempefin og god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper du fikk sove i natt. Har slitt selv med søvnen og følt meg litt tom i kroppen. Skal til legen siden sykehuset fant ut at jeg er benskjør. Må skaffe meg piggsko, er livredd for å ramle igjen. Er nå ikke lenge igjen til turen din. Blir kjempefint for deg det. 😊Klem til deg fra meg

      1. Ja jeg fikk litt søvn i natt sånn ca 2 timer, er ikke særlig morsom dagen etter en slik natt.

        Huff da det høres ikke noe særlig ut da, ja da er det lurt med piggsko så du slipper å ramle. Hurra i dag er det 15 dager igjen til jeg skal på tur gleder meg veldig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg