Nå snør det men det har vært en fin dag, var på kurs i dag det var mange fine måter å uttrykke seg på.

 

 

 

Ja nå snør det igjen for pokker jeg som trodde vinteren var ferdig men det er fortsatt bare i slutten av mars, ja på fredag får dere passe på så dere ikke blir lurt for da er det første april. Men dette med aprilspøk er det ikke så mye av lenger, jeg tar nesten alt med litt sånn er dette tull eller er det reelt sånn blir det på en slik dag.

 

Den gruppa/kurset jeg ble med på som startet i dag var kjempefin, først så hørte vi på en melodi og så skulle vi fortelle hvor vi var på det indre barometeret etter vi hadde hørt den og hva vi hørte først melodien eller lyttet vi bare til teksten. Jeg følger takten og melodien først og hva det bringer fram av følelser og tanker, om de var gode eller dårlige jeg ble varm inni meg og det var godt. Så var det å begynne med maling og farger, hun som holdt kurset kom med en farge om gangen så skulle vi kakke lerretet og la fargene finne veien rundtomkring selv. Og så skulle vi alle legge bildene på gulvet så skulle vi fortelle hva vi så fra alle vinkler og det ble sett mye i ett bilde der, fikk det ikke med oss hjem i dag for det måtte tørke først så jeg får det med neste uke da skal jeg ta bilde av det så dere får se det dere også.

 

Nå skal jeg fortsette å se på fotball det er privatlandskamp mellom Norge og Armenia Norge leder 5-0 til pause, blir spennende å se hva resultatet blir ved fulltid og om det blir mange mål i andre omgang også. Kampen er på tv2 og den spilles i Oslo.

 

Hånda er fortsatt vond etter uhellet med kokende vann i går.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg