Nå skal vi på tur i snøkaoset.

 

 

 

Dette er det vi ser ut av stuevinduet så jeg veit ikke helt hvordan været er, men det har jo snødd i hele natt så man kan vel si at man skal ut og gå morgentur i snøkaoset. Uansett så er det veldig godt å starte dagen med å gå en tur, for å gå en tur er godt både for kropp og skjel.

 

Lille mann hunden Elvis må jo ut for å gjøre sitt uansett, vist han går på porselenet inne så kommer det på riksdekkende nyheter for det har jeg enda ikke opplevd at en hund går på toalettet inne.

 

Jeg får avslutte her slik at vi kommer oss ut for det er jo forfriskende for oss alle og starte dagen med og gå en tur , jeg må i alle fall ut for å få klarnet tankene mine for nå er det så mange dumme tanker i hodet mitt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg