Nå skal jeg starte dagen, ja med en tur det blir godt det.

 

 

 

Bare for å si det dagen startet klokken 07.00 for min del, nå skal jeg sparke den reelt i gang med å gå meg en tur ut for å se om jeg finner noen tomflasker håper jeg finner mellom fem og femten stykk for det er en fin start på helgen det da.

 

Må jo sette i gang med reel sparing sånn at jeg får hentet de nye brillene innen to uker, for de jeg har nå er ikke gode ser ikke så veldig godt med dem haha.

 

Ellers så har jeg ingen planer for dagen, tar den som den kommer og så ser jeg i kveld hva dagen har blitt brukt til.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Da blir det snart nye briller på deg. Fikk påminnelse om synstest, men det er 2 år siden jeg fikk nye briller. Velger å stå over for det er himla dyrt. Betalte titusen sist. Har progressive briller, ene paret er hverdag og det andre er solbriller. Tror jeg utsetter det litt til. Håper du finner tomgods. Klem til deg fra meg.

      1. Ja de er nok klare til fredagen, får ikke hentet dem før om to ukers tid sånn ca for da har jeg kanskje fått spart opp så jeg kan hente dem.

        Ja det er svindyrt med briller, jeg fikk en pakkeløsning på mine nå har ikke progressive briller. Fant noe ble ikke så mye hele helgen så fant jeg 7 flasker, men alle monner drar ett stort lass har jeg hørt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg