Nå skal jeg sette meg ned med mitt tidsfordriv.

 

 

 

I dag så har jeg ikke gjort stort annet enn å vaske leiligheten, det er ikke så veldig mye men det måtte gjøres. Orker ikke å gå noen tur enda er litt kjølig og smertene er å ta å føle på, i morgen skulle jeg ha vært på apoteket å hentet ut mine smertelindrende medisiner men det har jeg ikke råd til så da må jeg gå med smerter en uke til men det må jeg bare gjøre er jo vant til.

 

Nei nå skal jeg sette meg til å male litt gjøre meg ferdig med de bildene jeg holder på med, så får jeg håpe de blir bra nok for meg slik at jeg kan legge dem ut så dere får se. Blir de ikke det så lar jeg det være, så dere får vente å se om det kommer noen utover dagen er ikke sikkert men kanskje får se. Legger ikke ut noe som jeg ikke er fornøyd med selv, er vel litt for perfeksjonist når det gjelder mitt eget arbeid med pensel og maling på lerret. Syntes som oftest ingenting blir bra nok for å vise til andre, sånn er det bare med den saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
      1. God kveld til deg også solliv. Jeg har lagt ut to av bildene, er mange som syntes at bildene var fine. Det skal jeg huske.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg