Nå skal jeg på stevnemøte.

 

 

 

Ja nå skal jeg på ett stort stevnemøte som jeg håper tar meg godt i mot, nå lurer dere sikkert veldig. Jeg skal på stevnemøte med Jon Blund, ja jeg skal ha ett behagelig stevnemøte med senga for å se om jeg kan få noen timer på øyet. Så da er det bare å kneble den stive og vonde beinhaugen, ta en titt på baksiden av øyenlokkene for å se om man faller inn i drømmeverdenen som jeg har ett kjempe ønske om.

 

Først skal jeg lese noen sider i ei bok jeg driver å leser i, det er ikke den mest spennende boka for jeg husker ikke hva den heter.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god og fortryllende natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg