Nå skal jeg jammen ha litt selskap, jeg skal krype under dyna med en god bok.

 

 

 

Ja jeg er nok ikke det beste selskapet i kveld men en bok behøver en ikke snakke med så det skal nok gå bra, jeg skal lese en lang stund før jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene. Så jeg kan våkne frisk og opplagt i morgen, nei nå tok jeg nok i litt for hardt for jeg sover jo så dårlig for tiden men det er vel lov og håpe at det snur. Om det ikke gjør det så må jeg ta en sove pille for det orker jeg ikke stort lenger å ikke få sove mer en kanskje en time per natt, i lengden så blir det noe slitsomt spør du meg.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg