Nå skal jeg finne senga.

 

 

 

Ja det er en fin kveld her iallefall er himmelen fin, for jeg har stått mye på verandaen for å klare å holde meg våken i kveld. For hadde jeg sovnet i stolen så hadde jeg vel ødelagt nattesøvnen og det er noe jeg ikke ønsket, etter at forrige natten fikk jeg 0 timer søvn så i natt så ønsker jeg meg så inderlig en hel natts søvn.

 

 

 

Så nå skal jeg finne senga og kneble beinhaugen, ta meg en titt på baksiden av øyenlokkene og se om jeg får meg en hel natts søvn for det fortjener jeg nå. Jeg må faktisk avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en riktig god natt, for nå glir øynene mine igjen hele tiden så det tar så utrolig lang tid å skrive ferdig dette innlegget.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg