Nå sitter jeg og venter på Sophie Elises verden, og framsnakking av henne.

 

 

 

 

 

Dette innlegget har jeg prøvd og poste flere ganger er det flere som har hatt trøbbel med og få postet innlegg i dag? Hadde også trøbbel med og komme inn på blogg.no siden rundt klokken 17.00 og fram til nå.

 

Men nå ser det ut til og gå greit.

 

Nå sitter jeg og venter på Sophie Elises verden er litt moro og se hva den jenta/ unge dama gjør i hverdagen hennes, det ser noe vilt og travelt å være henne for hun har mange jern i ilden håper ikke at hun blir totalt utbrent for det er ikke noe jeg unner noen. Det er noe jeg har opplevd på kroppen selv, jeg jobbet nattevakt og var på skolen om dagen. Det var hardt og når fredagen kom så var jeg totalt utslitt, for å sove fra klokken 15.30 til klokken 19.00 for så å gjøre seg klar til å reise på jobb igjen og slik gikk jo dagene i to uker i slengen. Etter et halvt år så gikk jeg totalt i kjelleren og det var vanskelig utrolig vanskelig og komme seg opp igjen.

 

Hun er ei ung dame som har og står på for sine sponsorer og lesere i alle aldre, hun har også startet en podcast med Fathisa  som de har tatt opp sine komplekser noe som mange kan kjenne seg igjen i. Jeg anbefaler enkelte og høre på det de har tatt opp de to siste gangene, jeg har selvfølgelig hørt på den før jeg anbefaler den for unge jenter i min familie for jeg må jo stå for det jeg anbefaler andre unge og høre på den.

 

 

Jeg beundrer at den jenta/ unge dama for hun har mye godt i seg, hun er ikke bare en blogger hun er også en intelligent ung dame med bein i nesa. Og hun skriver veldig godt og lettfattelig så det er rett og slett et friskt pust i bloggverdenen spør du meg.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg