Nå så starter det en ny sesong med bloggerene på tv2 livsstil.

 

 

 

I kveld klokken 21.30 på tv2 livsstil så starter en ny sesong av bloggerene  og det har jeg tenkt å se på, av den grunnen at jeg kanskje får litt inspirasjon og andre gode tips av og se på dem. Det har jeg fått av dem før så det er jo litt fint at de kjører disse programmene, se ting på en annen måte og kanskje også lære noen nye knep av disse unge damene og ja hun Anne Britt ga meg en tankevekker i  den sesongen som gikk sist. Det knepet har jeg brukt i det siste og med det mer enn doblet antall lesere per dag, så takk til henne hun leser sikkert ikke innleggene mine men uansett tusen takk for tipset Anne Britt om å bruke mine sosiale medier som jeg har og dele mine innlegg der.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg