Nå orker jeg ikke mer, så da er det bare å finne veien inn på soverommet.

 

 

 

Nei nå får det være nok for i dag for nå er jeg så trøtt og sliten så nå skal jeg prøve og få noen timer på øyet, skal tidelig opp i morgen for å ta ukenshandelen min unnagjort så tidelig som mulig. Er jo mandag i morgen og det er da starten på den siste hele uken i juni, og på mandager så får jeg inn pengene mine jeg får penger en gang i uken deilig men sant at jeg får det nå.

 

Nei nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget så skal jeg ta turen inn på soverommet, kneble beinhaugen og finne boka som jeg driver og leser skal iallefall lese litt før jeg tar en titt på baksiden av øyenlokkene mine og se om en får noen timer på øyet i natt.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg