Nå om dagen er det ikke lett å finne noe og glede seg til eller hva en skal skrive om.

 

 

 

Det er ikke enkelt og finne noe og skrive om eller det og glede seg til i denne tunge tiden, men jeg må jo prøve og holde bloggen oppdatert men med hva. Godt at det er noen lyspunkt i alt det tunge for eksempel i morgen får jeg inn noen kroner så jeg får kjøpt meg tobakk , så jeg får tatt meg en røyk om morgenen det er det eneste jeg gleder meg til. Uansett så er det bare å få dagene til å gå er jo ikke noe annet og gjøre enn og gå en tur ut når tankene blir for tunge, og det er noe jeg klarer og gjøre daglig å komme meg ut på tur og det er jo bra. Er ikke noe vits i å kjøpe for mye mat for jeg spiser minimalt om dagen klarer bare ikke å få i meg noe særlig av mat, så det er ikke noe vits i å kjøpe noe som man må kaste for det blir ødelagt før jeg får spist det.

 

Savnet er veldig sterkt akkurat nå og i noen uker framover så vil jeg savne min mor, men det blir vel litt lettere og bære den etter hvert men savnet blir jo aldri borte men det kan jo blekne litt over tid. Borte blir det nok aldri man må jo bare ta med seg de gode minnene med seg videre over mange år, for minnene er det mange av både på godt og vont men jeg skal ha med meg de gode minnene. Nå får hun hvile og har ikke noen bekymringer lenger og ikke har hun vondt lenger og det er godt og tenke på, og det er godt å tenke på i sorgen og savnet etter at hun gikk bort onsdag den niende januar.

 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget med og takke alle som har vist sin medfølelse i sine kommentarer de siste dagene, det har varmet at dere finnes der ute alle sammen dere er jo bare så gode.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
    1. Kondolerer ♡ er vondt å miste sine nærmeste. Sorg er tungt arbeid. Men kanskje bloggen kan bli en hjelp? Jeg ville brukt den til å få ut litt tunge tanker. Å gå turer er også terapi. Gjør ting som er lystbetont. Ta en dag om gangen. God klem til deg!

      1. Takk ja det er utrolig vondt å miste sine nærmeste. Ja kan jo bruke den for og få ut en del og det hjelper jo det også, det jeg tenkte på var at folk kan bli lei av å høre om mine vonde tanker. Ja det å gå tur er en god terapi det også for min del. Takk for gode tips.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

      1. Det må jo bli lettere enn det er nå for nå er det uholdbart, selvfølgelig kommer det alltid til å være et savn men det blir lettere å bære på. Ja gode minner er det mange av så dem får jeg finne fram i tunge stunder. Takk for den store klemmen den varmet.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    2. Bra du får kommet deg ut og gått litt. Det er lurt å få seg litt luft, og få hodet over på noe annet innimellom. Du må prøve å spise LITT da. Klem

      1. Ja en må ut for å sortere tanker og klarne hodet. Jeg har fått i meg to knekkebrød med ost i dag havreknekkebrød.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    3. Det blir nok tungt og vanskelig ei god stund. Men du er veldig flink som kommer deg ut en tur om dagen. Fortsett med det.
      Som du sier så klarner det hodet og tankene litt.
      Klem

      1. Det er godt med de tre turene ut om dagen for både kropp og sjel og hunden må jo ut for å gjøre fra seg. Så jeg skal komme meg igjennom dette også selv om det kan ta litt tid.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg