Nå kommer jeg med en klikk, klikk.

Reklame | Bodylab.

 

 

Ja i dag så er det mildere og det snør som bare det, ja mye mildere det – 3 grader får håpe det ikke blir varmere for da begynner det bare å regne og blir glatt ute.

 

Er godt sliten nå så det blir ikke så lenge før jeg skal finne senga men jeg skal se litt mer på tv først, men jeg har da ikke gjort så mye at jeg skal være så trøtt annet enn at jeg har fått en overdose av frisk luft.

 

Den klikk, klikken jeg har lagt ved gir ca 1,50 pr klikk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Bodylab Protein Ice Coffee (24 x 250 ml) – Vanilla//Bodylab Protein Shake (330 ml) – Ultimate Chocolate//Bodylab Protein Crunch (25 x 21,5 g)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg