Nå kommer det ett innlegg som jeg hadde glemt og skriv og vise bilde.

 

 

 

Jeg veit at jeg hadde glemt noe fikk en henvendelse på sms som minte meg på at denne personen savnet bilde av de skoene jeg fikk i en pakke fra en leser, det kommer nå måtte vente til i dag og ta bilde for det var så dårlig med lys inne hos meg i går sorry  at jeg hadde glemt det.

 

 

Jeg er ingen god fotograf så dere får ta bildet som det er.

 

Jeg vil takke så mye til min leser som sendte meg alle disse fine skoene, har gjort det direkte på messenger men jeg lovet alle dere andre som leser bloggen min å legge ut ett bilde.

 

Nå har jeg pensko og sommersko i mange år framover, jeg ble kjempe glad  jeg har en sønn som skal ha konfirmasjon i juni og da trenger ikke jeg å kjøpe inn nye sko for det har jeg nå.

 

Så tusen hjertelig takk til deg som sendte meg denne pakken, dette er noe som jeg virkelig trengte.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg