Nå kjører jeg i gang med en ukensblogg.

 

 

 

Nå har jeg tenkt å kjøre i gang en ukens blogg her på bloggen min, da håper jeg at det er noen som hiver seg på denne ukensblogg for da kan det hende jeg gjør det flere ganger.

 

Det jeg kommer til å gjøre er å trekke blant dem som har meldt seg på, lage en omtale om de bloggene jeg har trekt og legger med en link til den bloggen. Det blir to til tre ukens blogg og to til tre ukens leser, håper det blir noen som melder seg på for da blir det flere å trekke mellom.

 

Jeg trekker på søndag og det kommer ett eget innlegg, jeg har ikke så veldig mange lesere men det er rundt 200 til 300 på det meste.

 

Hiv dere med da vel det dere må gjøre er å skrive jeg er med i kommentarfeltet under dette innlegget, eneste kriteriet er at du har en blogg på hvilken som helst blogg portal.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer

Siste innlegg