Nå kan julen 2022 bare komme for den er som en helt vanlig helg ja og mandagen da selvfølgelig.

 

 

 

Ja nå er jeg klar mine to nisser er satt fram og juletreet da mangler bare å sette i batterier så jeg får lys på juletreet så nå kan julen komme, har ikke batterier enda men det går nok å få tak i på fredagen også får jeg håpe da.

 

Har ikke lagt de to gavene mine under treet enda, og så har jeg fått ett kjempefint julekort i dag fra Vibbedille jeg vil takke så mye for det fine kortet har ikke fått tatt bilde av det enda har litt for lite lys inne til å få ett bra bilde av det.

 

Maten er sånn ca på plass alt sammen så nå kan julen komme, det er jo en helt vanlig helg og mandagen selvfølgelig. Bare jeg skal senke skuldrene denne helgen og la alt være alt og bare være, ja ikke tenke på mine egne utfordringer ja hvis det går å legge det vekk bare for en helg håper det går da er jo ikke sikkert.

 

Jeg gleder meg faktisk til jul og det er det mange år siden sist jeg gjorde, det er faktisk 17 år siden da eldste mannen var liten baby ja da gledet jeg meg til jul å det er mange år siden.

 

Nei nå får det være nok om det jeg ønsker dere alle en fredfull og fortryllende jul.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Godt å høre at du har det meste klart til julefeiring.🎄🎅🏻🎁
      Fint å høre at du gleder deg til jul.🤩🥰
      Det er godt å kunne kjenne på den følelsen og nyte juledagene.🎄🌟🎅🏻
      Ha en nydelig kveld!🤗

      1. Ja jeg har alt jeg trenger til julaften og det er den dagen jeg gleder meg til for første gang på 17 år at jeg gjør, resten er jo bare som en helt vanlig helg og jeg skal nyte de dagene også på tirsdagen igjen så er det vanlig hverdag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg