Nå har søndagen gått over til kveld hurra.

 

 

 

Ja tro det eller ei jeg er glad for at helgen er over og hverdagen starter i morgen,  som dere sikkert veit at jeg ikke er så veldig glad i helger men det går greit. Så hurra når jeg våkner i morgen er det mandag og slutten av august, så nå er høsten her på fullt firsprang og så kommer vinteren. Den fra desember og utover gruer jeg meg til for da kommer kulda og her i huset og hele borettslaget så fyrer vi bare med strøm, og med disse strømprisene vi har her i landet om dagen så håper jeg det ikke blir så veldig kaldt i vinter. Gleder meg til den 26 november da drar jeg til Spania og skal være der i en uke, da blir jeg jo tint opp for i november pleier det å være rimelig kald her i landet.

 

Nei nå skal jeg ikke syte mer om den saken.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. De strømprisene er jo hinsides, så vi får virkelig håpe det blir en mild vinter <3 og – den Spaniaturen kommer til å varme skikkelig godt! Klem <3

      1. Ja hinsides er jo bare fornavnet, jeg håper inderlig vel at det blir en mild vinter men har ikke helt troa på det da.

        Den Spania turen varmet da jeg fikk invitasjonen, og vinteren er jo veldig varm i Spania enn her i Norge.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg gleder meg veldig og skal nyte turen til Spania, har aldri vært så langt unna Norge men jeg gleder meg og har hørt av de som er og har vært der på den tiden at det er veldig fint. Skal fly fra Gardermoen til Alicante så blir jeg hentet der husker ikke om det var nordover i ti minutter eller en annen retning, men det veit de som har spandert turen på meg og kommer å henter meg på flyplassen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Aahh.. kjekt, vært en del ganger i områdene der. Alicante, og Benidorm er veldig bra.. mange mindre steder nært som er verdt å besøke også. Bare å glede seg, det er deg vel unnet 😜👍🏾

          1. Det eneste jeg veit er at fotball laget heter Elche, som du veit er jeg fotball gal for vi skal kanskje på kamp når jeg er der hvis Elche spiller hjemmekamp.

            Gleder meg veldig skal ta mange bilder og blogge når jeg er der nede også, besøke markedet på stedet gå meg noen turer og bli litt kjent med stedet. Gleder meg som bare det, takker for det.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg