Nå har julekvelden og julefreden senket seg, maten er nå fortært så nå er det kaffe på gang.

 

 

 

Da jeg våknet litt utpå dagen i dag og skulle ta fram middagen min til i dag så oppdaget jeg at jeg ikke hadde poteter, huff da måtte jeg på butikken i dag også jeg grudde meg faktisk for jeg trodde det skulle være mange i butikken men nei da det var ikke mange. Det var faktisk flere ansatte enn kunder i butikken, så det gikk som smurt å få handlet noen poteter betale å gå.

 

Nå har julefreden senket seg og middagen spist, nå står det en kopp kaffe for tur ble så mett at det er ikke plass til mer enn kaffe akkurat nå. Skal snart åpne noen gaver så tror jeg at jeg skal slenge meg på sofaen, sånn at jeg får slappet av litt, på den måten er det godt å feire alene så man kan legge seg nedpå litt når det passer meg. Måtte også ut å gå meg en liten runde etter middagen, å det var ingen som satte noen stopper for det.

 

Nei nå er kaffen ferdig så da må jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en riktig god julehøytid, det skal i alle fall jeg ha noen dager til.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God jul.
      Fin dag i lag med min familie. Besøkte mamma på sykehjemmet og vært på kirkegården.
      Mye god mat og opppakking av gaver i mange timer.
      Ikke snø her +3 grader måneskinn og stjerneklart.
      God natt.

      Klem

      1. God jul.

        Jeg har også hatt en fin dag ringte mine to sønner, på morgenkvisten ringte tanta mi ble faktisk veldig overrasket når hun ringte lenge siden jeg hadde pratet med henne enda vi bor i samme by veldig lenge siden.

        Jeg hadde laget meg en utrolig god mat det var faktisk veldig godt, pakket opp gaver her også fikk veldig mye fint jeg vil takke for den fine gaven jeg fikk av deg.

        Her er det hvit men ikke snø det er rim, -4 grader måneskinn og stjerneklart.

        Ønsker deg er riktig god natt.

        En stor juleklem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg