Nå har jeg vært ute og gått meg en tur.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

 

Har nå vært ute på tur det var faktisk veldig deilig, er jo mye bedre når det har blitt mørkt for da er det ingen som ser at jeg er ute. Men jeg må lære meg til at det er bare jeg som føler at folk skal slippe å se meg, jeg er ikke farlig jeg er ett menneske på godt og vondt som alle andre selv om jeg selv har det veldig vondt inni meg når angsten kommer og depresjonen men man er ikke farlig av den grunn. Det er veldig mange som går rundt å sliter med det samme, stort sett halvparten av Norges befolkning sliter med psykiske lidelser milde eller sterke.

 

 

Men fra nå så skal jeg begynne å gå meg små turer midt på dagen, for det er sundt både for kropp og sinn sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Better Bodies//Gorilla Wear//Better Bodies//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg