Nå har jeg vært på tur og det var faktisk deilig.

 

 

 

Ja nå er turen unnagjort fant ikke en eneste tomflaske/boks på min tur, det eneste jeg fant var tomme gater så det blir smalhans her. Men det får ikke jeg gjort noe med så slik er det bare, det har jo vært en nydelig dag i dag med sol og mange varmegrader rundt 16 var det her iallefall og en del vind.

 

Etter turen så måtte jeg legge meg på sofaen og slappe av for smertene var så sterke at det ikke var å holde ut, med 2 paracet til rådighet for disse kraftige smertene de slapp ikke i det hele tatt. Men jeg får jo ikke noe annet en det så jeg får jo leve med det, for helse Norge og deres forum som mener at de ikke kan godkjenne disse medisinene som man veit virker bare for at de er for dyre. Folk må jo teste dem på egenhånd å det har ikke jeg mulighet til med min økonomi, må også bevise at de gir meg en bedre livskvalitet men hvordan kan man gjøre det uten å kunne få testet dem her i landet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg