Nå har jeg trekt vinneren av ukensblogger.

 

 

 

Ukens blogg nr 1 er en blogg jeg ofte er innom hun har mange fine naturbilder og det er noe jeg liker veldig godt, er veldig flink til å få fram motivet veldig godt som i innlegget om potetgull treet de bladene så faktisk ut som potetgull fine rene gulfarger. http://utifriluft.blogg.no Gå gjerne inn og ta en titt på denne bloggen da får dere se mange fine bilder fra hennes turer ute i friluft.

 

Ukens blogg nr 2 er ei dame med utrolig fine tekster som inspirerer meg ingenting er umulig når alt kommer til alt så ordner alt seg med en porsjon egeninnsats, hun har mange fine bilder fra sine turer med hunden med vakker natur rundt seg fra alle kanter. http://pensjonistgunna.blogg.no Dette er en blogg du burde ta deg en tur innom for hun skriver så inspirerende.

 

Disse to bloggene er jeg innom daglig.

 

Det er mange fine blogger der ute så er det sakt var ikke flere som ville være med på min ukens blogg konkurranse, kommer til å kjøre flere slike konkurranser ved en annen anledning skal prøve og få det til noe fast på bloggen min.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Veldig kjekt å fremme blogger. Jeg leser begge disse to som du nevner her 🙂
      Flink du som lager til konkurranse og engasjement 🙂

      1. Ja jeg syntes det er gøy med noen konkurranser. Det var ikke vanskelig og trekke disse to for det var dem som melte seg på denne gangen, skulle ønske det var flere får se neste gang jeg skal ha denne typen konkurransen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg