Nå har jeg bestilt med time hos legen.

 

 

 

Skal til legen i dag på ettermiddagen for å få hjelp til en utvekst på foten, vond er den også så det er bare å høre hva legen sier om den. Skal da i samme slengen ta opp en ting til, for jeg er så frustrert over at ikke armer og ben ikke fungerer som dem skal og når de gjør det så er det vondt.

 

For å si det slik jeg flyr ikke akkurat dørene ned på legesenteret, så når jeg først går dit så er det noe som ikke er riktig. For jeg er faktisk ett slik menneske som ikke vil ta fra andre som trenger timen mer enn meg, så når jeg vil ha en lege time så er det noe som ikke er godt eller bra med skrotten min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Lykke til! Håper du får svar på hvorfor du har så mye smerter, og at det er mulig å gjøre noe med det sånn at det blir bedre!

      1. Det gikk fint. Hun sa bare at denne må fjernes og hun ønsket å sende den inn til undersøkelse, har litt vondt akkurat nå men det er for at bedøvelsen driver nå å går ut.

        Ønsker deg en kjempefin junikveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det gikk kjempefint, legen fjernet det vonde og det er sendt til nærmere undersøkelse.

        Ønsker deg en kjempefin junikveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du får hjelp hos legen i dag. Du fortjener også legetime og du tar ikke fra plassen til andre! 🥰Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk hjelp til den utveksten på foten, den ble fjernet og sendt til videre undersøkelse. Nå verker det litt i foten for bedøvelsen driver å går ut, men det kan jeg leve med for det er ikke så vondt som i natt i allefall.

        Jeg fikk time med en gang jeg sa hva det var.

        Klem fra meg til deg.

    3. Kuler og utvekster skal man ta på alvor.
      Godt at du fikk hjelp.
      Håper smerten blir mindre etterhvert.

      1. Ja jeg tok den på alvor for nå orket jeg ikke mer smerter fra den, nå er den borte og sendt videre til undersøkelse.

        Når bedøvelsen er ute så kunne det ta ett par dager så skulle smertene være borte, fikk smertestillende som jeg skulle ta når det ble for ille. Skal hente dem ut på fredag for da har jeg fått inn noen kroner.

        Ønsker deg en fin junikveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg