Nå har det vært noen dager jeg ikke har skrevet noe selv, er her igjen nå.

 

 

 

 

Ja nå er jeg her igjen men skal trå varsomt, har ikke hatt så mye å skrive om. Hverdagene mine er veldig like så det kan jo bli litt mye av det samme som blir skrevet her på bloggen, sånn er det bare men nå i det siste har det vært veldig kaldt ja rundt -16 til – 18 men ut på tur må jeg hver dag. Ja jeg samler til og med tomflasker nå også for dem er jo å finne nå på vinteren også, er mest å finne på vår og sommer men sånn er det bare.

 

Men det har blitt en tur opp til venninnen min og hjulpet henne med å få handlet, og drukket kaffe med henne og skravlet mye og det er godt.

 

Nå skal jeg se kampen mellom Norge og Angola som starter klokken 20.30, gleder meg det er en del av førjulstiden bra med VM håndball kvinner den går på tv3.

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg stikker alltid de bloggene jeg leser fast, men skriver veldig lite på min egen blogg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Alltid kjekt å lese noen ord fra deg,behøver ikke være de store opplevelsene,i dag blir det litt kakebaking her,må ha litt iallefall,ha en fin dag,snøen ligger enda her,håper på hvit jul,klem fra meg

      1. Jeg skal legge ut noen ord i dag også har ikke skjedd så mye i dag. Jeg skal ikke bake en kake til jul, blir vel å kjøpe en boks med pepperkaker så er jeg ferdig med det.

        Her blir nok snøen liggende hvis det ikke blir regn fram til jul, håper ikke på regn for da blir det bare hålke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Må si at jeg har sett lite håndball kamper er så mye annet som skal gjøres. Vært en del kaldt her også, og i går ble det å måkke den snøen på terrassen. Må si at jeg kjenner det i ryggen. Nå har jeg ordnet rødbeter og kokt lake, et glass til sønnen og en til gubben. Gratulerer med dagen du hadde, glemte det helt av. Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har fått med meg to kamper hver kveld, det tar jeg meg tid til uansett. Har vært kaldt her og har ikke kommet så mye snø at det trengs å måke den bort.

        Rødbeter er nam nam det.

        Takk så mye for det, gjør da ingenting om du glemte det helt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg