Nå forlanger skrotten en liten hvil.

 

 

 

Har vært på en litt for lang tur i dag, så da jeg kom hjem så spiste jeg litt mat. Er så trøtt og sliten i kroppen at jeg skal ta å holde sofaen med selskap, for jeg trenger og slappe av litt nå skal ligge på sofaen å se litt på tv. Jeg veit hva utfallet av det blir jo jeg kommer til å sovne, det gjør jo ingenting for jeg går ikke glipp av så veldig mye av den grunn har faktisk blitt avhengig av å hvile middag. Da veit en at en er blitt eldre når man trenger en hvil etter middag, en trengte ikke så mye av det når man var ung og sprek så ja jeg er jo akkurat passert femti år så da kan man ikke kalle seg ung lenger og iallefall ikke sprek.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg