Nå er vi i gang igjen jeg liker ikke utviklingen.

 

 

 

Ja nå er vi i stigende kurve når det gjelder dette forferdelige viruset som raser rundt i hele verden, nesten alle land er i stigende kurve så lar lille Norge mange av landene få lov og dra på ferie her i dette landet sånn at vi må stramme inn igjen. Får håpe det ikke blir like ille som i mars bare i går så var det 83 nye som har båret rundt med smitte før de gikk for å teste seg så denne uken har det blitt påvist mange positive tester, hvor vil dette stoppe en ting er sikkert at dette må vi leve med helt fram til vi får en vaksine som kan bryte ned dette viruset ikke før det og det kan ta sin tid.

 

Jeg er faktisk en av de som er i risikogruppen så jeg må nå ta mine forhåndsregler, hva annet kan en gjøre jeg orker ikke å sitte inne i min leilighet hele dagen så jeg får gå meg turer på tidspunkter og steder der det er lite folk. Da blir ensomheten stor større enn den er til vanlig men slik må det bare være fram til smittekurven går ned igjen, selv om det kan ta lang tid håper ikke det tar tre måneder slik som i første bølge nå er vi i bølge to håper ikke den blir like stor som første bølge. Bare for at folk måtte jo få reise til utlandet i sommerferien, jeg forstår ikke dem som må det hvert år i sommerferien.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Sikkelig tråkig og trist utvikling. Liker det ikke! Får vondt inne i meg når jeg tenker på deg…
      Men en god klem Fredrikstad du fra meg her på blogg! Det er ikke skummelt.

    2. Skummelt er det. Trist med de som ikke bryr seg.
      Vi får ta våre forholdsregler og håpe det beste.
      🌷🌷🌷🌷⚘

      1. Ja vi må det alle mann ta sine forholdsregler for da går det nok bra til sist, men hvor mange må bli alvorlig syke før de aller fleste gjør det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg