Nå er tiden inne for sengevalsen.

 

 

 

Nå er faktisk denne vakre dagen gått over til sen kveld, det er faktisk snart natt i mine øyne så tiden er nå inne for senge valsen.  Så nå skal jeg snart kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, får håpe at det ikke blir for varmt jeg får ha vinduet oppe så blir det mye bedre. Først skal jeg ut med søpla og gå meg en liten tur for da blir jeg ekstra trøtt så jeg med sikkerhet sovner før klokken blir 02.00 seines klokken 03.00 så da blir det noen timers søvn, så det er snart på tide å finne sengehalmen og ta en titt på baksiden av øyelokkene så jeg finner roen og sovner.

 

Med disse ordene så vil jeg si god natta til dere allesammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg