Nå er tiden inne for å starte dagen med en tur, så får jeg se hva dagen bringer.

 

 

Dette var det som skjedde i går tok ett bilde på min tur, ja var det eneste lyspunktet i hele går for min del.

 

Så får jeg se hva denne dagen bringer av gleder ja det skjer ikke så mye i mitt liv, jeg er av de menneskene som ikke finnes glad i helger og helligdager. I dag er det akkurat tre måneder til lille julaften, kan ikke si at jeg gleder meg til jul for da er det så mange dager som jeg ikke ser ett menneske sitter jo alene hele jula sånn er det bare. Men å begynne å grue seg til den alt nå er vel rart vil noen si, men jeg veit hvordan den blir for sånn har det vært hvert eneste år de siste 12 årene ingen glede ved den høytiden.

 

Nei nok om det nå skal jeg ut på tur, og drite i hele den jula som kommer den får jeg ikke gjort noe med kommer til samme tid og dato hvert år.

 

Lag dere en fin dag. Det skal i alle fall jeg gjøre så får jeg se hva den bringer med seg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg