Nå er nok nok, og god natt.

Reklame | Bubbleroom.

 

 

 

 

 

Nå er jeg veldig trøtt faktisk helt utkjørt og tom, det er da jeg får trøbbel med å sove. Men jeg håper ikke det skjer i natt, for da blir morgendagen helt ødelagt  å det ønsker jeg ikke.

 

Men jeg skal jo forsøke uansett, så nå skal jeg gjøre meg klar for natten. Kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og se om jeg får noen timers søvn i natt. Det er jo lov å si at en fortjener det i natt, selv om man ikke har gjort så veldig mye i dag. Men det ble en tur utpå ettermiddagen, gikk i langt over en time var ikke noe koselig i dag for denne dagen har vært veldig smertefull.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

BUBBLEROOM//Svea//Svea

8 kommentarer
      1. Tusen takk jeg tar han imot med åpne hender, for nå er jeg så trøtt at jeg ikke klarer å holde øynene mine opp lenger.

        Ønsker deg også en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. God Morgen, jeg håper inderlig at du fikk sove. Jeg sprang ut i går kveld for det var nordlys på himmelen. Knipsa bilder og brukte mobilen. Det fungerte. I natt fikk jeg sove, og våkner grytidlig. Typisk. Jeg ville jo sove litt mer men det var umulig. Skal klikke på reklamen slik at du kan få ekstra penger. Gratulerer med 21 plass.. Ha en fin lørdag og så håper jeg været er fin på din kant. Klem fra nord

      1. God morgen til deg med, jeg har sovet meg igjennom natten. Å nordlys er så vakkert, fikk du noen fine bilder godt å høre at du fikk sove i natt du også.

        Er deilig med sove morgen, men går det ikke så er det bra at du har sovet igjennom natten. Tusentakk for klikkene, å er jeg så høyt oppe på lista det har jeg ikke sett etter.

        Ønsker deg og dine en riktig god lørdag, nei her er det grått regner ikke akkurat nå.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper virkelig at du fikk sove, og sovet gjennom hele natta, det er ikke noe godt med for lite søvn.
      Håper også at du får hjelp av legen på mandag.
      Har du forsøkt psykiatrisk sykepleier? De er fine å gå til for en samtale, en gang i uken f eks. Hør med legen din om kommunen har et slikt tilbud, jeg tror du må ha henvisning fra legen
      Ønsker deg en riktig fin helg🙂

      1. Ja hurra jeg har sovet meg igjennom hele natten.
        Det får en se på mandag om man får hjelp av legen.

        Nei det har jeg ikke veit ikke om vi har noe slikt i kommunen her skal høre.

        Ønsker deg en riktig god lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper du får en flott dag!!
      Og ei enda bedre helg.
      Er på «mammabesøk», så jeg er ikke så ofte innom, mens jeg er her.

      PS. Har du prøvd Melatonin for «soveproblemet»??
      Sønn min brukte det i mange år, pga søvnvansker (han har ADHD), og det funka kjempebra.

      1. Ja jeg skal lage meg en så fin helg som jeg kan bedre går det ikke å få det til.

        Du må kose deg på mammabesøk.

        Nei det har jeg ikke forsøk, det fungerte veldig godt på min eldste sønn som har ADHD han også. Det har jeg ikke tenkt på.

        Ønsker deg en riktig god lørdag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg