Nå er nok en dag gått mot sen kveld.

 

 

 

Har faktisk vært en lang men den har vært fin, noe som overrasket meg ettersom jeg sto opp og hadde så mange rare tanker. Men det har jeg ikke villet eller turt å skrive om, for tanker er jo ikke virkelige som en kommenterte hos meg for noen måneder siden derfor ville jeg ikke skrive om.

Sånn er det noen ganger at en må få utrykke sine tanker og følelser, uten at en skal føle seg dum hele tiden enda jeg veit at jeg ikke er det så fra nå skal jeg bruke bloggen min til det jeg føler for å skrive om ikke la meg lede av andre.

 

Nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ønsker meg en lang natts søvn, så jeg skal finne senga for det trenger jeg nå sånn er det bare. Trenger en hel natt med søvn nå det holder ikke bare med to tre timer, håper bare det ikke er for mye å forlange men det høres slik ut her i gården.

 

Men det er vel lov å håpe og ønske at en får sove en hel natt, med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Skriv om hva du vil du, det gjør jeg. Hvis folk ikke liker hva jeg skriver om og ikke vil besøke bloggen min så er jo det litt kjipt da, men en kan ikke være andre enn seg selv, i hvert fall klarer ikke jeg det.. klem til deg 🌹

      1. Ja jeg skal fortsette som jeg gjør, jeg må jo være meg selv som du sier så klarer jeg ikke å være noen andre. Jeg skriver en åpen og ærlig personlig blogg så liker de ikke det jeg skriver så får de finne noe på bloggen de liker, jeg skriver om mitt liv på godt og vondt så får de tåle det eller ei.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg