Nå er kvelden kommet og jeg har hatt en fin fin dag i dag.

 

 

 

Har kost meg mye ute i dag og ser jo det at det er ikke farlig å gå ut på tur, men angsten er der men ikke så kraftig som den har vært.

 

Og solen skinner og alt er bare kjempe godt, har sittet mye ute på verandaen i dag også og dagen har gått kjempe fort i dag håper at neste uke går like fort for da kommer man fortere fram til sommeren. Savner faktisk fotballen på tv og all annen sport men den kommer vel i gang igjen, nå har det jo blitt lov å samle 50 stykker inne på et selskapslokale men man får ikke gå på kafe så hva er liksom logikken i det det er noe jeg lurer på.

 

Skal snart begynne å kladde og få skrevet dette ukens blogg innlegget for det skal postes senere i kveld, det kan bli sent før det blir lagt ut får håpe det går bra for de som var med for det var litt vanskelig å få lagt inn linker fra mobilen så det kommer rundt klokken 21.00.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så fint at du har hatt en fin dag. Jeg savner ikke sport, men jeg savner at mennesker kan møtes i grupper.
      Kafeene er oppe her i Hønefoss. Jeg var på kafe i går og på Peppes i dag.. Må bare holde avstand

      1. Ja jeg har hatt en kjempe fin dag i dag, her er det ikke noen kafeer oppe så vit jeg veit. Ja jeg savner også å kunne treffes i grupper som du skreiv, min eldste sønn skulle blitt konfirmert i dag men det er utsatt til slutten av august.

        Nå har jeg trekt rekkefølgen på min ukensblogg.

        Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg