Nå er kvelden kommet, hva har en gjort i dag da tro.

 

 

 

 

Jeg har fått gjort mer eller mindre ingenting, så hva skal en skrive om da. Jeg har da gått tur i dag også, den ble ikke lang det ble bare 10000 skritt i dag. Men smertene satte en stopper på den lange turen jeg ville i dag, men det ble da en liten tur å det satte jeg veldig pris på for det er så mye å se på nå det spirer og gror både ute og inne i stua.

 

Har også malt litt men hendene er ikke så gode, da må jeg bare bruke tiden til hjelp å det har jeg jo nok av tid er ikke noe som jeg har manko på.

 

Har ellers ikke gjort noen verdens ting, i morgen skal jeg vaske leiligheten min sånn at den er ren til påskeaften. Ellers skal jeg ta livet med ro å gå meg en tur om den blir lang eller kort det veit jeg ikke nå, tar det som det kommer så får en se hva jeg har fått gjort og ikke i morgen det blir ett slik innlegg i morgen kveld også ikke så sent som dette får en håpe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen. Synes du er flink jeg. 10 000 skritt er meget bra synes jeg. Kjekt å vaske litt 🙂 og få det fint til lørdagen.
      Klem fra meg…

      1. Takk for at du syntes det er bra med den turen på 10000 skritt var bra. Ja nå er jeg ferdig med å vaske, å det var godt å få gjort det.

        Ønsker deg en fin fin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.

      Det er ikke alle dager en gjør så mye.Bare det å komme seg litt ut er godt.
      Nu er det påske og tid for å slappe av.
      Håper at du får det bra i påsken.
      Klem fra mæ

      1. Nei det er jo noen dager jeg ikke orker noen verdens ting, men ut på tur det må jeg uansett.

        Ja det er påske og da behøver jeg ikke å ha dårlig samvittighet for at jeg bare ligger og slapper av og ser på tv.

        Den påsken kommer og går sånn som alle andre dager, men den blir vel sånn passe bra.

        Ønsker deg en riktig fin påske.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg