Nå er jeg klar for tur, fint vær er det også det blir deilig.

 

 

 

Høsten kan være fin og det er den i dag med sol og akkurat nå 14 grader, skal på tur selv om formen ikke er helt bra men bedre enn den var i går kveld. Har ikke handlet enda for det tar sin tid får håpe de kommer inn i løpet av dagen, på min tur skal jeg gjøre som jeg pleier ligger alltid en pose eller to i lomma sånn er det bare.

 

Er ikke så mye å skrive om på formiddagen, for da er ikke dagen startet enda så det kommer ett innlegg i kveldingen.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. hei,har også vært ute å gått tur,fant pant for 27 kroner, fornøyd med det,men alt er så dyrt nå.jeg vet ikke hvordan det skal gå.ønsker deg en fin kveld

      1. Bra og være ute på tur og på samme tid få inn noen kroner, 27 kroner det er bra det jeg fant for 22 kroner og er veldig fornøyd med det. Ja alt er blitt kjempe dyrt nå, nei du sier noe der hvordan skal det gå tro.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg