Nå er jeg hjemme etter å ha hatt samvær med minste mann.

 

 

 

Dagen i dag har gått slag i slag våknet opp med ett skrik vondt som pokker, det gikk over etter noen timer i alle fall de verste smertene. Leste noen blogger og svarte på kommentarer som kom inn i går kveld og natt, så var det bare å få gjort i stand alt jeg skulle ha med meg på samværet med minsten min.

 

Det var en koselig ettermiddag med grilling og prat å tull og vas som ungdommen kan finne på, er jo litt vondt når vi skiller lag er veldig glad for at det ikke er så lenge til vi treffes igjen. vi skal møtes igjen i mai en gang, å så skal jeg ha eldste mann neste tirsdag det gleder jeg meg veldig til så da har jeg noe å se fram til.

 

I mai skal jeg treffe begge to sammen, det blir også veldig godt er jo det vi pleier. Godt å skal ha dem hver for seg denne måneden, det er noe jeg ikke har hatt på flere år nå.

 

Nå sitter jeg å venter på sommerhytta blir spennende å se hvem som får det fineste soverommet, sommerhytta er ett program jeg har sett alle sesongene av.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så koselig at du har hatt en fin dag sammen med sønnen din. Og at du har litt flere møter og se fram til.
      Da må du ha en god natt når den kommer.

      1. Ja det ble en kjempefin dag/ettermiddag med den minste gutten min. Skal ha eldste gutten til uka, gleder meg skal være alene med han i noen timer. Så skal jeg ha begge om en månedstid.

        Ønsker deg en riktig god natt når den kommer.

    2. Så koselig at dere har hatt en fin dag og kost dere i lag. Tenker det har gjort deg godt og få være med sine barn når dem ikke bor fast med deg. Og at det kan bli kortere tid mellom hver gang så har du mye og glede deg til. Ønsker deg en fortsatt fin dag Aud Marit. Solen skinner og det gjør også godt nå.🌞😊😊

      1. Ja det var godt å få være sammen med guttungen og skal ha ett med eldsten til uka igjen, det blir godt ja nå har jeg mye å se fram til.

        Ønsker deg en kjempe fin dag. Ja solen skinner og det er godt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg