Nå er jeg her igjen, var ikke så mye å skrive om i går.

 

 

 

 

 

 

Det var vel litt feil at jeg ikke hadde noe og skrive om i går, det som jeg hadde å skrive om egnet seg ikke på trykk på det store internettet da er det bedre å ikke skrive noe i det heletatt mener jeg da.

 

Jeg var jo ute og handlet inn det jeg trengte og ikke mer enn det, måtte ut med resten av tannlegeregningen og da ble det ikke noe igjen sånn da fikk dere vite litt av dagen i går.

 

 

I dag så har jeg tatt livet med ro vært oppe hos venninnen min og drukket kaffe og skravlet litt, skal si at det var godt å ha noen å prate med for det har jeg ikke mange av. Og gått meg lange turer for det er så deilig og få beveget seg, og å få ut noen vonde tanker som jeg fikk jaget ut eller rettere sagt frosset ut haha.

 

Nå sitter jeg å venter på farmen blir moro å se om han har valgt den jeg tror til storbonde, jeg tror han Kjell velger Grete som storbonde blir det ikke henne så veit ikke jeg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Stemmer det at det er mange ting som ikke skal publiseres over nettet, og da er det best å la være. Fikk med meg fotballkampen virkelig bra at Norge vant. Rett hadde du også at Grethe ble storbonde i Farmen i går. Vi får se hvem hun velger til første kjempe i kveld. Man får bare følge med, haha
      Lørdag skal du møte sønnen og det blir koselig for pizza på Peppes. Dagene går fort mot den dagen og mye å glede seg til. Klem til deg fra meg

      1. Ja det er noe som aldri skal se livets lys på nettet, og da er det best å la det være. Det ble hu Grethe og jeg regner med at det blir Rob eller ei av damene i den alliansen som blir valgt som førstekjempe for hvis hun velger damekamp så slipper jo hun å gå i kamp.

        Ja på lørdag skal jeg ha samvær med eldste sønnen min vi skal på Peppes pizza. Dagene går veldig fort til vanlig å de går enda fortere nå som jeg har noe jeg gleder meg til i enden av denne uken.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Sånn er det, ikke alt egner seg å brette ut på nettet. Noe er det godt å holde for seg selv også. Huff, ikke billig å gå til tannlegen nei. Jeg er så heldig at jeg slipper å betale store regninger med en gang hos tannlegen. Jeg får lov å betale det ned per måned over en tidsperiode vi avtaler, og det har reddet økonomien for meg 😉

      1. Ja noen grenser har jeg også fått igjennom årenes løp. Ja det er kjempe dyrt å gå til tannlegen, og her i byen så får man ikke slike avtaler for de har brent seg på folk som ikke betalte for seg så da får ingen slike avtaler.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ja, ble jo Grete, lurer på hvem som blir førstekjempe i dag, 🤔godt du har fått ordna tennene dine, men dyrt er det, ha en fin kveld, har laga donuts og berlinerboller, I frysa med de, klem fra meg😍

      1. Ja det ble det Grethe som storbonde, regner med at det blir enten Rob eller noen av jentene eller Henrik som blir førstekjempe denne uka. Hu velger vel ei dame for da slipper hu selv og gå i kamp denne uka. Ja det var godt å få orden på tennene, ja det var kjempe dyrt.

        Donuts og berlinerboller det er jo godt, godt å ha noe godt i fryseren nå utover høsten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har det bra er litt skremt av det som skjedde i den stille og rolige byen vår, jeg tror at dette er en som prøvde seg på terror eller mannen er jo gal eller syk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg