Nå er jeg her igjen, trenger en liten oppdatering nå som det er søndag.

 

 

 

 

Denne helgen har vært rotete i dag var jeg sikker på at det var mandag men den gang ei haha, det må ha vært en ønsketenkning at det var mandag søndager er alltid så lang og kjedelig. Blir ikke store handlelisten jeg skal skrive denne uka trenger jeg bare knekkebrød og brød resten har jeg,  på fredag kom det matpakke fra ODA fra en leser skriver aldri fra hvem for det vet du best selv. Takker så mye jeg ble veldig glad, og da behøver ikke jeg å sette av mer enn til to brød og en dobbel pakning med knekkebrød i noen uker nå.

 

Nå er det fotball på tv2 direkte mellom Rosenborg og Bodø glimt på Lerkendal  til pause sto det 1-1 og det gjør det enda, som Rosenborg fan så håper jeg de vinner og de er gode nok til det også haha.

 

Lag dere en fin fin kveld alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Kjempekoselig å lese oppdatering fra deg 🥰 Jeg sitter også og ser på kampen mellom RBK og Bodø Glimt! Krysser fingre og tær for at resultatet holder seg eller at RBK vinner. Bodø Glimt har jo gjort det kjempebra i år også.

      Husker dag jeg gikk på ungdomsskolen og videregående. Hvis man skulle sove lenge på en søndag, men bråvåknet og trodde det var mandag. Oppdaget heldigvis at det var søndag. Lettelse 🤣😂

      Håper helgen din har vært fin ❤️❤️❤️

      Ønsker deg en superfin søndagskveld ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg krysser det som krysses kan for at dette resultatet står seg eller at Rosenborg vinner, hvis dette resultatet så ligger Viking over dem på tabellen eller likt så Glimt er ikke best det syntes jeg er bra.

        Jeg sto utenfor optikeren og forsto ikke hvorfor det ikke åpnet, da begynte kirkeklokkene å slå inn til gudstjeneste da forsto det var søndag.

        Vært mye regn i helgen og ikke så varmt at det har gjort noe, er jo høst så det er jo greit med litt regn håper bare det er lenge til snøen kommer.

        Ønsker deg det samme.

        Klem fra meg til deg.

    2. Den fotballkampen så jeg ikke. Er glad for at T.I.L gjorde det bra. De ligger tett bak. Snart gjort å ta feil av dager. Venninnen min var her i helga og hun overnattet. Himmel som vi kan skravle. Koselig. Flott at du fikk pakke fra en leser og at du har mat. I dag henter du brillene dine og kan se godt igjen. Blir topp det. Ha en fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Ja Tromsø ligger på tredje plass hvis jeg ikke husker feil eller var det fjerde husker ikke, ja veldig fort gjort å ta feil av dagene.

        Ja har mat i dagevis i allefall to uker, det kom godt med. Ja jeg hentet brillene i går, og nå ser jeg at jeg har sett dårlig det siste året nå ser jeg veldig godt igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg