Nå er jeg her igjen, og litt om dagen og pakke i posten.

 

 

 

Har vært ufrivillig fraværende her i noen dager, jeg hadde en gammel tv boks med internett tilgang fra GET som konket var faktisk helt død. Måtte vente i to dager på ett nytt modem og tv boks fra Telia, fikk hjelp av kunde servise til å sette den opp godt med en person i andre enden av telefonen som kunne det med og veilede meg igjennom alt. Nå er jeg oppe igjen ja det forstår dere vel alle sammen, ja ellers kunne jeg jo ikke postet dette innlegget for jeg er tom på kontantkortet på mobilen og det har jeg vært en stund.

 

På morgenen i dag så var jeg og hentet en stor pakke hos post i butikk, fikk melding i går at den var kommet så det første jeg gjorde i dag var og hentet den. Jeg takker så mye til avsenderen som selv veit hvem du er, var ett spennende innhold det var mange pakker ja en adventskalender som jeg skal kose meg med gjennom adventstiden.

 

Og så kom det en pakke til å den var fra Telia, med modem og tv boks/ dekoder så nå skal jeg se på Norges første kamp i VM mot Grønland den kampen vinner de den starter nå på tv3.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Gøy med pakke i posten. Du fikk nå med deg håndball kampen i går. De vant stort jentene. Vi fikk ny modem og router i fra Telenor. Telenor som har kjøpt opp det selskapet vi hadde tidligere. Var ikke særlig begeistret for de er dyre spør du meg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er gøy med pakke i posten. De vant veldig stort i går, var godt med tv og internett igjen. Telenor er dyre er jo en grunn til at jeg kaller dem teleran og ikke Telenor, vi har Telia og hos dem har vi samme avtale som vi hadde hos GET som de kjøpte opp og alt går under fellesutgiftene våre.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du får en fin førjulstid med kalenderen 😀
      Jeg ser også fram til å se VM i håndball, kampen i går var jo som et barneskirenn, men jentene fra Grønland var nok riktig fornøyd med å få delta😀

      1. Ja jeg skal kose meg veldig med kalenderen, blir nok en fin førjulstid. Håndball VM må til i førjulstiden er en tradisjon for meg å få med meg kampene, ja det var som ett barneskirenn og regne den første kampen i går jentene fra Grønland var veldig glad og fornøyd med å kunne delta.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg