Nå er jeg ferdig på sykehuset for denne måneden.

 

 

 

Idag så hadde jeg min første etter kontroll etter operasjonen, og fikk se bildene etter operasjonen to plater og sju pinner var på den plassen de skulle være så nå er det bare å få trent den opp igjen. Ortopeden var fornøyd med atalt var bra og det var en lettelse for min del også, for jeg var redd for at det var noe galt  noe som det ikke var. Så jeg er nå ferdig på sykehuset for denne måneden, skal på ny kontroll  den 20 april  og han trøstet meg med det at alt for det ikke alltid så stor framgang etter 4 uker men jeg håper jo på at jeg klarer mye mer enn han håper på.

 

Har også fått henvisning til den manuell terapeuten som jeg startet hos og var to ganger,  så  nå er det bare å la det stå til for det kan bli mange tårer utover sa ortopeden så da veit jeg hva jeg går til.

 

Så gikk jeg meg en tur før regnet kom og da jeg gikk den turen så ringte jeg til venninnen min, gikk innom henne og da ble det gode samtaler og kaffe som det pleier var også oppe og handlet for henne.

 

Da jeg gikk hjem igjen så regnet det så det sprutet, da jeg kom hjem så krøp jeg under pleddet på sofaen med tv på for å slappe av litt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at alt var i orden. Da er det bare å trene.
      For meg som jo har litt titan i kroppen verker det mer nå som det er rått, vått og kaldt. Jeg har mye mindre vondt når våren og varmen kommer. Vi får håpe det er slik for deg og.

      1. Jeg ble kjempeglad at alt var som det skulle, så nå er det bare å trene den opp igjen. Jeg har verking uten denne titanen i kroppen så det er jeg vant til, kan jo bli verre ved rå vær men da får jeg bare gjøre som jeg pleier. Håper det blir bedre når vår og sommer varmen kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg