Nå er handleturen i morgen planlagt å klar.

 

 

 

Har skrevet handle lapp og har alt klappet og klart, handlelapp med hva jeg skal ha og hva prisen kommer til å bli. Har planlagt en stor handel så det blir ca 700 kroner denne gangen, skal handle for 2 uker denne gangen sånn at det blir en uke i måneden som jeg ikke skal i butikken for meg selv.

 

Har vært i boden og funnet fram trillebagen så jeg slipper å ha bæreposer å bære på, for da hadde det aldri gått å handle inn alt som jeg hadde skrevet opp på lappen. Så da er alt klart til å gå i butikken i morgen tidlig, jeg går alltid i butikken veldig tidlig så jeg slipper at det er altfor mange i butikken. Da jeg kommer til butikken så låser de opp dørene så da er klokka rund 07.00, da er det noen renholdere og betjeningen og kanskje to kunder til. Jeg pleier å si at det er flere fra betjeningen enn kunder når jeg skal handle inn stort, trenger da ikke å tenke så mye på avstand for da har vi stor plass og ingen kø i kassa heller å det er godt for jeg hater å stå i kø.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Jeg gjør det på samme måten i disse coronatider, handler tidlig på morgenen. Ha en fin ettermiddag og kveld.

      1. Jeg har gjort det i mange år alt jeg for jeg liker ikke at det er for mye folk i butikken, blir så lange køer i kassene å jeg hater å stå i kø å gå i kø for å få handlet det jeg skal.

        Her blir det en kjempefin ettermiddag og kveld for jeg skal bare slappe av.

        Ønsker deg og dine en kjempefin resten av søndagen.

        Klem fra meg til deg.

            1. helt enig i det, jeg skjønner ikke hvorfor mange foretrekker ferdigsigaretter når man går glipp av mange trekk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg